Support!
Welkom bij onze supportpagina!
Hier vindt je een link naar de meest gestelde vragen.
Hoe kan ik jullie contacteren als ik een vraag heb?
Dit kan je doen via onze contactpagina.
Zie Contact
Hoe bezorgen jullie onze planten en bloemen?
Dit kan een koeriersbedrijf zijn zoals posNL, Bpost of ander.
Ook zelf bezorgen we gratis in bepaalde gemeentes in België
Welke betaalmiddelen hebben jullie in je webshop?
Onze betaalprovider Mollie bied u verschillende betaalmogelijkheden aan waaruit u een keuze kan maken.
Zie Veilig betalen
Kan ik veilig betalen?
Ja hoor! Onze verbindingen gebeuren onder een veilige SSL verbindingen dit zie je aan het slotje in je browser!
Zie Veilig betalen
Kan ik mijn planten retourneren?
Helaas niet! Op de wet retourneren zijn enkele uitzonderingen toegelaten, waaronder 'bederfelijke producten' daarin vallen onze planten en bloemen. Maar mocht je toch een probleem hebben kunnen we samen naar een gepaste oplossing zoeken!
Zie Retour
Geven jullie garantie op je planten en bloemen?
Wij leveren steeds kwaliteit maar ook wij kunnen ook iets boven het hoofd zien en mocht je toch een probleem hebben kunnen vaststellen dan zoeken we samen naar een gepaste oplossing!
Zie Garantie
Hebben jullie algemene voorwaarden?
Ja die hebben we! Voordat je besteld dien je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden!
Mag ik jullie afbeeldingen gebruiken en delen?
Je mag voor eigengebruik de afbeeldingen gebruiken maar niet voor commerciële doeleinden en delen is niet toegestaan!
Zie Disclaimer
Kan ik al mijn gegevens laten verwijderen in jullie webshop!
Ja dat kan! Stuur een mail naar ons via de contactpagina met de voorkant van je identiteitskaart met de vraag om alle gegevens te verwijderen in onze webshop!
Zie Privacybeleid
Niet gevonden wat je zocht neem dan met ons contact op!