Hoe bestel ik iets bij De Vormtuin?
Zoek het artikel dat je wilt kopen en klik op bestellen. Wil je verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in je winkelwagentje liggen. Als je meteen wilt bestellen en betalen, klik je op "deze artikelen bestellen".
log, indien nodig, in op je account. als je nog geen hebt, kun je er tijdens de bestelling een aanmaken.
Bestelling controleren
Betalen en afronden
U rekent af in een beveiligde internetbetaalomgeving op basis van specifieke betalingsmethodes. U plaatst heel gemakkelijk een bestelling in onze online shop en bij het afrekenen van de bestelling kunt u aan geven of u met bancontact of kredietkaart wilt betalen. Klik hiervoor de gewenste betalingsmethode aan.
Wij ondersteunen bancontact, Maestro, MasterCard en Visa.
Hoe vraag ik iets over mijn bestelling?
Je kan de verkoper gemakkelijk E-mailen.
Je ontvangt het antwoord van de verkoper op je eigen E-mailadres.
De verkoper heeft mogelijk een telefoonnummer opgegeven. Dat vind je ook bij je bestelling en website van de verkoper.
Enkel op werkdagen van 10u00 tot 17u00.
Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Als je op de knop 'bestellen' drukt kan je nog het artikel verwijderen door op het icoontje prullenbak te drukken.
Zodra je op de knop 'bestel deze artikelen' drukt kan je geen wijzigingen meer aanbrengen en heb je een bestelling geplaatst.
Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb die nog niet ontvangen.
Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Staat je bestelling al meer dan twee dagen op verzonden? Neem dan contact op met ons via mail. Wij helpen je graag verder.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
We houden je op de hoogte via e-mail. De verzending van een pakket kun je vaak zelf volgen. Je krijgt dan een mail met de traceercode.
Heb je nog een vraag over de levering van je bestelling? Neem dan contact op met ons. Stel je vraag via E-mail. Bellen kan ook van 10u00 tot 17u00 van maandag tot vrijdag.
Ik heb niet alle artikelen van de bestelling ontvangen.
Zijn alle artikelen op dezelfde dag verzonden, maar heb je ze niet allemaal ontvangen? Neem dan contact op met ons. Wij helpen je graag verder.
De Vormtuin geeft op de website aan wanneer een artikel in België bezorgd wordt. Dit kan je zien bij het artikel op de website.
Hoe snel ontvang ik een bestelling?
De Vormtuin vermeld bij elk artikel een indicatieve levertijd. Hier zie je de meest voorkomende situaties:
WAT LEVERTIJD
Direct leverbare artikelen Op werkdagen voor 23u00 besteld, de
tweede of derde dag in huis.
Bezorging pakketten bpost Op werkdagen voor 14u00 besteld, de
volgende dag in huis.
In het weekend. voor zondag 21u00 besteld, dinsdag in
huis.
Bezorging op afspraak Van maandag tot en met vrijdag.
Moet ik thuis zijn als mijn bestelling toekomt?
Ja, voor het leveren van planten want deze worden 1x aangeboden. Ben je niet thuis dan moet je je bestelling bij ons komen afhalen.
Pakketjes van bpost kunnen afgehaald worden in het postkantoor indien je bij de eerste aanbieding van het pakketje niet aanwezig was.
Kan ik een bestelling buiten België laten bezorgen?
ja, In België leveren we enkel in de provincies West en Oost-Vlaanderen, Vlaams-Brabant!!!
De artikelen die via bpost worden verzonden zijn in heel België te verkrijgen.
Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd word?
Je kan zelf een bezorgdatum kiezen vermeld dit bij het plaatsen van je bestelling.
Let op! wij leveren niet op zaterdag en zondag.
Laten bezorgen.
Bij een bestelling wordt je gevraagd om jouw adres in te geven. Natuurlijk kun je dat adres aanpassen en je bestelling laten bezorgen op je werk, bij vrienden of familie. Voeg dan bij het controleren van je gegevens een ander adres in. We zorgen er dan voor dat je bestelling op de juiste bestemming terecht komt.
Wie bezorgt mijn bestelling?
We hebben een eigen bezorgdienst voor het leveren van planten.
meststoffen en lichte en kleine artikelen worden geleverd via bpost.
Wordt een bestelling van meerdere artikelen in 1 keer bezorgd?
Je bestelling kan in meerdere keren worden bezorgd. Het artikel met de langste levertijd bepaalt wanneer je bestelling bezorgd wordt. Deze standaard verzending is gratis vanaf 51 euro.
Let op! : aanvullende services worden niet meegerekend in het totaalbedrag.
Wat gebeurt er als mijn bestelling niet door de briefenbus past?
De bezorger belt dan aan om het pakketje te overhandigen.
Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
Neen
Wat is een traceercode
Een pakketjes bestelling die niet in een brievenbus past, wordt verzonden met een traceercode. Daarmee kun je de verzending volgen.
Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code.
Het kan voorkomen dat je, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt:'Er zijn geen zendingen aangetroffen'. Deze melding kan veroorzaakt worden doordat bpost de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. Probeer het de volgende uren of de dag nadien opnieuw.
Wordt een bestelling gratis bezorgd?
Neen,
Verzendkosten worden berekend per land en kunnen dus verschillend zijn.
kijk op de pagina bezorgen en afhalen!
www.devormtuin.be/bezorgen-en-afhalen
Let op! aanvullende services worden niet meegerekend in het totaal bedrag.
Welke aanvullende services biedt De Vormtuin nog?
Wil je meer dan een standaard bezorging? Dan kun je, indien beschikbaar, extra services toevoegen tijdens je bestelling.
Snelle levering kost 45 euro ( enkel voor Belgische klanten) dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden als je voor 16u00 hebt besteld.
Wanneer artikelen uit dezelfde bestelling een verschillende levertijd hebben, kan het zijn dat je deze samen of apart ontvangt.
Hoe vind ik snel een artikel?
Je kan een artikel zoeken via onze zoekbalk bovenaan onze website.
Vul een term in en klik op zoeken.